مهرساممهرسام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

مهرسام

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
14 مرداد 90 17:36
مامان پرنیا
2 شهریور 90 10:14
سلام کوچولوی ناز .خیلی خوشکلی خاله جون فقط به مامان جونت بگو اگه جسارت نیست فونت نوشته هاشو بزرگتر کنه بازم میگم دوست دارم
مهدیه
19 شهریور 91 9:54
سلام مهرسام منمم مامان مهرسام هستم که روز 13 شهریور 91 به دنیا امد و همیشه می ترسیدم که این اسم قشنگ رو ثبت احوال قبول نکنه ولی با دیدن وبلاگ تو خیالم راحت شد . فکر کنم مهر سام ها یه ارتباطی با عدد 13 باید داشته باشند. ان شاا... زیر سایه پدر مادر بزرگ بشی .
عمه جون
30 اردیبهشت 92 19:12
عمه جون...
دلم برات تنگ شده
چرا عکسای جدیدتو نمی ذاری؟؟؟
میبوسمت...آجی گلتو از طرف من ببوس ...
مهرسام
پاسخ
چشم بزودی برای تجدید خاطره عکس های جدید بارگذاری میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسام می باشد