مهرساممهرسام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

مهرسام

داستان تولد من و عدد سیزده

1390/5/15 0:00
نویسنده : مهرسام
864 بازدید
اشتراک گذاری

من روزسیزدهم بهمن ماه یکهزارو سیصد و هشتاد و هشت هجری شمسی ساعت حدود 10 صبح در بیمارستان خصوصی آریا - اهواز متولد و به دنبا آمدم و در ساعت سیزده اولین ملاقات را با مامانم برای خوردن اولین غذای زندگیم شیرآغوز در این دنیا داشتم.

اتاق بستری من و مامانم شماره سیزده بود و روز تولد خانم دکترم نیز سیزدهم بود و روز تولد خواهر بزرگترم نیز سیزدهم بهمن ماه است واین یعنی یک اتفاق تصادفی جالب چراکه روز تولد من و خواهربزرگترم در یک روز است و از این به بعد همه ساله برای من و خواهرم جشن تولد مشترک گرفته میشود راستی خواهرم سیزده سال از من بزرگتره . 

این هم یک تصویر از روز سیزده بدر سال 1389 که من دو ماهه بودم .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دختر عمه پرنیان
8 مهر 91 14:16
دلم برات تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسام می باشد